Vajíčkové muffiny

Rýchlovka vhodná na cestovanie, ako rýchly obed, zeleninu v muffinách môžete variovať podľa chuti a sezóny. Keď chcete z nich mať obed, pridajte si do muffinov 1čl tuniaka z konzervy, podávajte s krajecom kváskového celozrnného chleba a k tomu čerstvú zeleninu.

 

15min

 

INGREDIENCIE:

3 vajíčka
0.5 červenej papriky
1čl olivového oleja
2pl ovsené vločky (FODMAP môžete vymeniť za pohánkové)
pažítka
soľ, korenie

 

POSTUP:

V miske si zmiešajte vajíčka s  paprikou nakrájanou na malé kocky, olivovým olejom a pridajte vločky. Ochuťte soľou, korením, pažítkou, prípadne bylinkami podľa chuti. Naporcujte do muffinového plechu (ideálne silikónovej formy) a dajte zapiecť na 12-15min.

Michaela Birkusová

Michaela Birkusová

Výživový špecialista

Recepty pre vás

Chceli by ste ukážku racionálnej stravy prospešnej pre vaše trávenie?

Vymením za váš e-mail, kde dostanete zopár chutných receptov na jedlá z mojej kuchyne, ktoré obohatia váš jedálniček a podporia prirodzený mikrobióm a imunitu..

Zadajte svoj e-mail, odošlite…

A do sekundy môžete zapínať sporák.