Obchodné podmienky
Prevádzkovateľ internetového portálu www.michaelabirkusova.sk
Názov spoločnosti: Seraphinea, s.r.o.
Ulica a číslo: Litovelská 670/27
Mesto a PSČ: 02401 Kysucké Nové Mesto
Štát: Slovensko
IČO: 51112566
DIČ: 2120592595
Zodpovedná osoba a kontakt
Ing. Norbert Bomba
Pracovná doba: 8.00h – 16:30h
Obchodné podmienky pre poskytovanie služieb výživového poradenstva
1. Všeobecné ustanovenia
1.1. Tieto obchodné podmienky (ďalej len „Podmienky“) upravujú vzťahy medzi výživovým poradcom (ďalej len „Poskytovateľ“) a fyzickou alebo právnickou osobou (ďalej len „Klient“), ktorá využíva služby výživového poradenstva.
1.2. Poskytovateľ vykonáva činnosť na základe platnej registrácie, živnostenského oprávnenia a/alebo iného oprávnenia podľa právnych predpisov Slovenskej republiky.
1.3. Tieto Podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou každej dohody o poskytovaní služieb uzatvorenej medzi Poskytovateľom a Klientom.
2. Rozsah poskytovaných služieb
2.1. Poskytovateľ ponúka služby, ktoré zahŕňajú:
• Analýzu stravovacích návykov,
• Tvorbu individuálnych výživových plánov,
• Konzultácie o zdravom životnom štýle,
• Doporučenia k pohybovým aktivitám,
• Sledovanie progresu Klienta (napr. pravidelné kontroly).
2.2. Služby nie sú zdravotníckym úkonom ani nenahrádzajú lekárske poradenstvo či liečbu.
2.3. Klient si je vedomý, že Poskytovateľ nie je oprávnený stanovovať diagnózy ani predpisovať lieky, nie je zdravotníkom a neposkytuje odborné lekárske služby.
3. Uzavretie dohody o poskytovaní služieb
3.1. Dohoda medzi Poskytovateľom a Klientom vzniká:
• Osobným, telefonickým, elektronickým alebo písomným potvrdením objednávky zo strany Poskytovateľa.
3.2. Klient uzatvorením dohody potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito Podmienkami a plne im rozumie.
4. Povinnosti Poskytovateľa a Klienta
4.1. Povinnosti Poskytovateľa:
4.1.1. Poskytovať služby profesionálne, v súlade s najnovšími poznatkami v oblasti liečebnej a fyziologickej výživy.
4.1.2. Informovať Klienta o všetkých krokoch a cieľoch výživového plánu.
4.1.3. Chrániť osobné údaje a súkromie Klienta v súlade s GDPR a ďalšími predpismi.
4.1.4. Prispôsobiť odporúčania individuálnym potrebám Klienta na základe jeho zdravotného stavu, životného štýlu a cieľov.
4.2. Povinnosti Klienta:
4.2.1. Poskytnúť pravdivé a presné informácie o svojom zdravotnom stave, liečbe, stravovacích návykoch a cieľoch.
4.2.2. Konzultovať akékoľvek zdravotné problémy s lekárom pred začatím odporúčaní Poskytovateľa.
4.2.3. Dodržiavať odporúčania a pokyny Poskytovateľa v dohodnutom rozsahu.
4.2.4. Uhradiť cenu za služby podľa podmienok uvedených v dohode alebo faktúre.
5. Platobné a storno podmienky
5.1. Cena služieb je stanovená na základe aktuálneho cenníka Poskytovateľa, ktorý je zverejnený na jeho webovej stránke alebo oznámený pred uzavretím dohody.
5.2. Platba za služby môže byť vykonaná v hotovosti, bankovým prevodom alebo iným spôsobom dohodnutým medzi Poskytovateľom a Klientom.
5.3. Poskytovateľ má právo požadovať zálohovú platbu za služby.
5.4. Storno podmienky:
• Zrušenie konzultácie viac ako 24 hodín pred dohodnutým termínom: bez poplatku.
• Zrušenie konzultácie menej ako 24 hodín pred termínom: storno poplatok 50 % z ceny.
6. Ochrana osobných údajov
6.1. Poskytovateľ spracúva osobné údaje Klienta výhradne za účelom poskytovania služieb a v súlade s nariadením GDPR.
6.2. Klient má právo na prístup k svojim údajom, ich opravu, výmaz alebo obmedzenie spracovania.
6.3. Osobné údaje nebudú poskytnuté tretím stranám bez výslovného súhlasu Klienta.
7. Zodpovednosť za škodu
7.1. Poskytovateľ nenesie zodpovednosť za škody spôsobené nesprávnym alebo neúplným poskytnutím informácií zo strany Klienta.
7.2. Výsledky výživového poradenstva sú ovplyvnené mnohými faktormi (napr. zdravotný stav Klienta, jeho disciplína a dodržiavanie odporúčaní), za ktoré Poskytovateľ nenesie zodpovednosť.
7.3. Poskytovateľ zodpovedá len za škody spôsobené svojím úmyselným alebo hrubým nedbaním.
8. Reklamácie
8.1. Reklamácie na kvalitu služieb je možné podať e-mailom, telefonicky alebo písomne.
8.2. Poskytovateľ sa zaväzuje riešiť reklamácie v čo najkratšom čase, najneskôr do 30 kalendárnych dní.
9. Ukončenie dohody
9.1. Klient môže ukončiť dohodu o poskytovaní služieb kedykoľvek, písomným oznámením Poskytovateľovi.
9.2. Poskytovateľ môže ukončiť dohodu, ak Klient poruší svoje povinnosti podľa týchto Podmienok alebo ak je preukázané, že pokračovanie služby môže ohroziť zdravie Klienta.
10. Záverečné ustanovenia
10.1. Tieto Podmienky sú platné od [dátum vydania] a zverejnené na webovej stránke Poskytovateľa.
10.2. Poskytovateľ si vyhradzuje právo Podmienky meniť, pričom zmeny nadobúdajú platnosť dňom ich zverejnenia.
10.3. Akékoľvek spory, ktoré nebudú vyriešené dohodou, budú riešené v súlade s právnymi predpismi Slovenskej republiky.